firma urmeaza sa-si schimbe sediul abia la anul, pana atunci se fac cheltuieli cu amenajarea noului sediu.
Ideea e ca noul sediu va fi proprietatea asociatilor si se va face contract de comodat.
Intrebarea mea este : cum pot eu sa decontez cheltuieli acum pt un spatiu care va fi in comodat la anul ? exista notiunea de "contract de comodat in avans" ?
eu i-am sfatuit pe asociati sa-si faca o hotarare interna, sa declare in ea ca acolo va fi noul sediu si ca in cazul in care se razgandesc pe parcurs TVA-ul deductibil de pe fct de amenajare va fi trecut la colectat.
Ca si cheltuieli implicatii mari nu sunt acum pt ca e micro, daca va fi macro de la anul - alta complicatie. Pt ca anul asta sunt in ct 471, iar de la anul vor fi chelt si uite asa nu se plateste nici TVA-ul anul asta si probabil nici impozit pe profit la anul.
Mentionez ca cheltuielile de amenajare sunt substantiale, asa incat vor chiar sa faca cerere de rambursare (TVA-ul de recuperat luna asta e de circa 10.000 ron).
A mai auzit cineva de asa ceva ? Ce ma sfatuiti ?