#21
Postat 26 March 2007 - 09:11 PM
#22
Postat 28 March 2007 - 12:38 PM
Eu am o diploma de contabil obtinuta in urma unui curs de 5 luni.
In situatia in care cifra de afaceri e mai mica de 50 000 euro pot tine eu contabilitatea lunara, fara bilant bineinteles!?
Multumesc!
#23
Postat 03 April 2007 - 12:36 PM
#24
Postat 20 April 2007 - 05:50 PM
#25
Postat 13 May 2007 - 09:42 PM
Va rog mult sa imi spuneti daca sunt prea indrazneata in ceea ce vreau sa fac!!!!
Fac contabilitate primara de 5 ani(pentru ca suntem punct de lucru si restul situatiilor se fac la firma mama) si acum am o cunostinta care isi deschide un fast food si m-a rugat sa ii tin contabilitatea. Imi doresc foarte mult sa invat mai mult pentru ca aici am impresia ca m-am plafonat(contabilitate primara, multe raportari care nu tin de contabilitate).
Deci? Credeti ca pot face asta ? Am voie sa semnez balanta? O sa incerc sa cer ajutorul cuiva cu experienta(daca o sa vrea sa ma ajute).
In cartea mea de munca scrie sef serv. fin-ctb. si am terminat Universitatea din Pitesti, Finante Banci.
MUltumesc mult de tot!!!
#26
Postat 14 May 2007 - 02:35 PM
Ma bucur mult ca am gasit acest site, mi se pare foarte util si cuprinzator.
Intrebarea mea este urmatoarea: daca sunt studenta la economie, an 2, pot sa ma angazej la o firma ca economista? Poate sa imi scrie pe cartea de munca economist daca nu sunt inca absolventa?
Daca poate sa ma ajute cineva cu o parere, va rog mult. :)
#27
Postat 20 May 2007 - 04:24 PM
De asemenea sunt anul 2 de stagiu la experti contabilil.Intrebarea mea este daca devin expert contabil mai am voie sa tin contabilitatea?Citeam ceva despre principiul independentei pe net ..??
mi sa- propus sa tin contabilitatea la o societate nou infiintata...obiectul principal de activitate il constituie deratizare si dezinfectie cladiri... desi a fost infiintat in 2006 pana acum nu a avut nici un fel de activitate... am terminat fac de stiinte ec ctb si inf de gestiune si de 2 ani lucrez in ctb la o firma de crewing...ai anul acesta ma pregatesc sa dau examen de expert ctb... administratorul soc vrea sa semnez eu tot pe raspunderea lui...e bine daca inchei numai un ctr civil de prestari servicii...tb sa-i tai factura si chitanta? pt asta tb sa-mi fac firma...sau mai bine imi face un ctr de munca pe 2 ore??? as avea mare envoie de un sfat
multumesc mult
#28
Postat 29 May 2007 - 06:52 PM
Dupa aceea, vei fi economist.
#29
Postat 02 September 2007 - 11:59 PM
Ii pot face contr de munca cu functia de contabil( mentionez ca in firma nu mai este si alt contabil)??
Multumesc anticipat pt rasp Dvs.
#30
Postat 03 September 2007 - 12:08 AM
#31
Postat 03 September 2007 - 07:08 AM
Il pot angaja ca si contabil?
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 July 2008 - 09:21 AM
#32
Postat 03 September 2007 - 07:28 AM
Ai nevoie sa platesti un salar mai mic sau ai nevoie de cineva care sa tina contabilitatea?
De putut normal ca poti sa-l incadrezi pe un post de studii medii daca el accepta. Dar e corect? Si va ramane, sau va pleca la prima firma care ii va oferi un post de studii superioare?
In plus, daca il angajezi economist, poate tine toata contabilitatea, inclusiv bilantul, nu doar cea primara.
Aceasta postare a fost editata de dana_cz: 03 September 2007 - 07:29 AM
#33
Postat 03 September 2007 - 11:47 AM
Poate tine toata contabilitatea si din 2008 ( daca firma e micro, cu CA sub 100.000 euro)?...adica nu va fi nevoie de semnatura unui contabil autorizat sau expert contabil pentru bilant?...Poti sa angajezi economist doar cu 2 ore pe zi?
#34
Postat 03 September 2007 - 12:09 PM
Orice angajat poate fi angajat si cu o ora pe zi.
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 July 2008 - 09:22 AM
#35
Postat 03 September 2007 - 06:11 PM
Aveam nevoie de un contabil care sa tina evidentele si toate cele.........
Cred ca cel mai bine va intra ca economist ca sa poate face tot..... Si in acest caz va avea un sal de min 880 RON.
#36
Postat 10 January 2008 - 01:35 PM
intru pe acest forum pentru a afla cum as putea sa imi tin singura contabilitatea la firma(firma - transport de marfa).
Am ramas fara contabila si nu stiu ce si cum sa fac cu actele pe luna decembrie 2007. As vrea sa imi cumpar un program de contabilitate si sa mi le lucrez singura, bilantuil urmand a fi semnat de un expert contabil.
Problema este ca am nevoie de cineva care sa ma ajute pentru inceput, sa ma invete ce si cum trebuie sa fac, care sunt documentele exacte pe care trebuie sa le intocmesc..etc, aveti idee cum as putea rezolva aceasta problema?
Ajutati-ma va rog!!!
#37
Postat 10 January 2008 - 01:52 PM
Aceasta postare a fost editata de ileanab: 10 January 2008 - 01:52 PM
#38
Postat 10 January 2008 - 02:12 PM
Multumesc pentru sfaturi,
Stiu cat de grava este problema cu inchiderea de an, am vb deja cu un expert contabil care sa se ocupe de acte insa as vrea sa ma implic mai mult si sa imi tin singura contabilitatea de acum incolo(bineinteles in spatele meu sa fie in permanenta un expert contabil ce va verifica si semna documentele contabile cel putin un an de acum incolo); nu sunt economista, am facut un curs de contabilitate si sunt si stundenta la contabilitate si inform de gestiune.
Multumesc inca odata pentru sfat si sper sa am noroc!!
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 July 2008 - 08:52 AM
citare integrala mesaj anterior
#39
Postat 19 March 2008 - 03:39 PM
Si totusi eu as dori sa obtin un post de contabil junior sau asistent contabil sa imi pun toata daruirea pe care o simt fata de aceasta minunata meserie...dar nu mai stiu incotr-o s-o apuc.Cat sa mai sper ca v-a dori cineva sa imi dea increderea caci chiar daca nu am lucrat de 2 ani pot sa merg mai departe.E trist ca nu poti realiza ce ti-ai dori doar pentru ca locuiesti intr-un oras mult prea mic .Bucurati-va cei care profesati aceasta meserie ca cineva se uita la voi si isi spune <<uite e contabil>>.Mi se pare o mare mandrie.
#40
Postat 19 March 2008 - 04:54 PM
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi