ma gandesc ca v-ar fi de folos reaminterea documentelor necesare in vederea obtinerii unui certificat de atestare fiscala pt. persoane juridice, cu atat mai mult cu cat unele formulare s-au schimbat in ultimul timp.
va atasez noul formular de cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscala, cf. OMFP 2618/2011, precum si alte documente necesare : declaratia pe proprie raspundere priv. punctele de lucru cu cod fiscal si imputernicirea pt pers. care efectueaza operatiunile la Adm. Fin. (alta decat asociatul/asociatii sau administratorul societatii ).
documente necesare, puse toate intr-un dosar cu sina :
- cerere tip, completata cu toate datele - in 2 ex. ! unul ramane la dosar, unul se inapoiaza deponentului, cu nr de inreg.
- copie certificat inreg. (CUI)
- imputernicire pt. delegat sau certificat constatator pt asociat / administrator (dovada ca este asociat / admin).
imputernicirea trebuie sa aiba obligatoriu nr de inreg. fiindca acesta se trece in cererea de elib. a certific.
- copie CI/BI delegat / asociat / admin.
- declaratie pe prorie raspundere ca societatea (nu) detine pct. de lucru cu cod fiscal SAU certificate de atestare fiscala in original de la punctele de lucru stabile
- timbre fiscale - 2 buc (2 x 2 ron/buc sau 4 x 1 ron/buc), deci. pt 1 ex certificat val timbrelor este de 4 ron in total, divizibil la 2 fiindca 2 ron se pun pe cererea lasata la dosar si 2 ron se pun pe certificat
* daca vreti mai multe ex. se va taxa cu inca 4 ron fiecare ex. in parte.
- documente doveditoare priv. datele din contabilitatea societatii, de ex. balanta de verificare semnata si stampilata) - daca este cazul !
daca mai aveti completari, va rog sa le aduceti !