Am infiintat un PFA de curand, declarat ca incepere de activitate de la 1 decembrie 2012. Pentru ca voi aduce marfuri din strainatate (din afara UE) am fost nevoit sa ma declar si platitor de TVA.
As avea cateva intrebari
1. Spuneti-mi va rog, in cazul meu, ca PFA, ce declaratii sunt obligat sa depun la ANAF si care ar fi termenul limita al lor ?
2. Pentru PFA este obligatoriu casa de marcat ? Mentionez faptul ca executarea comertului in cazul meu se va desfasura in special prin internet, iar livrarile prin curier rapid. Insa este posibil sa am comenzi locale. In cazul asta trebuie casa de marcat ? sau este suficient sa am chitantier ?
3. Pentru platile in avans, fie de catre persoane fizice / juridice in contul bancar PFA, justificarile pentru incasari se vor face tot prin facturi ?
4. In cazul persoanelor fizice ca si clienti, sunt obligat sa emit si factura sau este suficient bon de casa / chitanta ?
Multumesc anticipat