Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ONG la inceput de drum - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ONG la inceput de drum


3 replies to this topic

#1 mirunat

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 17 March 2014 - 03:26 PM

Buna ziua,
Anul trecut am facut un ONG studentesc in Timisoara, nu avem salariati si nu am avut alte cheltuieli decat cele de infiintare (si contu la banca) si ma intrebam ce acte ar trebui sa depun la finante. Am intrebat in stanga si in dreapta si tot ce am inteles este ca trebuie depuse pana in aprilie.

Am inteles ca, contabilitatea s-ar tine in partida simpla si ca ar trebui sa completez un registru de incasari si plati...insa altii mi-au spus ca ar trebui sa completez alte acte si acum sunt nedumerita...de aceea intreb acum aici.

Va multumesc anticipat!



#2 GEORGE NEAGU

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 271 Postari:
  • Gender:Male

Postat 17 March 2014 - 06:59 PM

Ong-ul tine contabilitatea in partida dubla.
Se completeaza registrul de casa daca aveti incasari de cotizatii de la membrii, alte sume donate de membrii si simpatizanti sau cand scoate bani din cont si daca faceti plati in numerar sau cand depuneti ceva bani in contul bancat.
La sfarsit de an intocmiti balanta la 31 decembrie si apoi anul urmator depuneti bilantul intocmit si semnat de un contabil autorizat membru ceccar, pana pe 30 aprilie.
Pana pe 25 martie trebuia depusa declaratia anuala 101.




#3 ByaDolo

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 15 April 2014 - 08:36 PM

Pentru a stii tot ce iti trebuie la contabilitatea unui ong, intra aici:

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 16 April 2014 - 02:47 PM
eliminare link, reclama neautorizata ! aplicare sanctiune !




#4 V.T.

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 09 August 2016 - 06:49 PM

Buna ziua,

In luna iulie am infiintat o asociatie non-profit.
In luna aprilie s-a facut contul de patrimoniu cu bani donati de unul dintre membrii fondatori.
Pana in luna august s-au achizitionat diverse pentru asociatie din banii membrilor.
Inca nu am reusit sa trasformam contul de patrimoniu in cont curent.
In aceste conditii as dori sa stiu daca:
- e corect daca pentru suma constituirii contului de patrimoniu am facut un contract de donatie intre persoana fizica si asociatie, insa cu data anterioara infiintarii acesteia (aprilie) si cu chitanta eliberata tot cu data respectiva, daca nu? cum e corect sa procedam in acest caz sa fim ok din punct de vedere contabil;
- pentru diversele achizitii (in date diferite) de ex. stampila, chitantier, bon benzina pt o deplasare facuta pt asociatie, achitate din banii membrilor se pot inregistra documentele si recuperarea banilor din contul bancar in momentul in care acesta poate fi accesat sau ar trebui facut contract de donatie cu suma totala + chitanta?
- pentru donatii cash e corect sa se incheie contracte de sponsorizare si donatie si eliberate chitante?
Si daca toate astea trebuie inregistrate in programul contabil.

Multumesc anticipat pentru raspuns!!!






Similar Topics Collapse

3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL