Principalele responsabilitati
- Verifica si inregistreaza zilnic facturile si urmareste circuitul lor in cadrul societatii;
- Introduce documentele, semneaza si tine la zi Registrul de casa;
- Urmareste ca inregistrarile sa fie corect alocate pe centrele de cost corespunzatoare;
- Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile, conform cerintelor legale in vigoare;
- Intocmeste diverse raportari financiare.
- Studii superioare in domeniu economic (de preferat contabilitate)
- Cunostinte despre legislatia contabila in vigoare
- Experienta pe o pozitie similara (avantaj)
- Foarte bune abilitati de lucru cu cifrele, atentie la detaliu
- Persoana deschisa, comunicativa, orientata catre munca in echipa
- Bune cunostinte de limba engleza
Se ofera:
- Pachet salarial atractiv (posibilitate de venituri suplimentare in functie de nivelul de implicare)
- Asigurare medicala privata
- Posibilitatea de dezvoltare profesionala
- Program de lucru de 8 ore
Asteptam Curriculum Vitae la adresa de e-mail: office @ elithoteliere . ro
Succes!