buna seara,
dupa parerea mea materialele se inregistreaza pe contul 3028 si se scad din gestiune pe baza de bon de consum.
activitatea desfasurata pentru clientul respectiv reprezinta prestari de servicii pentru executarea unor lucrarilor respective.(materiale plus manopera ).Societatea dvs nu vinde materialele catre client ci lucrarea contractata , cota de 10-15% adaugata la pretul materialelor cred ca reprezinta cheltuielile indirecte .
sper sa va fie de folos.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: lenus959
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 27 (0 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (14 postari)
- Vizualizari: 5380
- Titlu User Membru junior
- Varsta 65 ani
- Data nasterii Martie 14, 1959
-
Gender
Female
-
Location
oradea
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Prieteni
lenus959 nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Postari ale mele
In topicul:Monografie lucrari de instalatii
03 February 2017 - 07:43 PM
In topicul:fonduri UE la o institutie publica
03 December 2016 - 01:31 PM
buna ziua,
am si eu aceeasi situatie, imi puteti spune va rog cum ati procedat.
va multumesc .
am si eu aceeasi situatie, imi puteti spune va rog cum ati procedat.
va multumesc .
In topicul:monografie fonduri UE
03 December 2016 - 01:01 PM
Buna ziua,
Am urmatoarea situatie un SRL este partenet intr-un proiect finantat din fonduri nerambursabile pentru realizarea unui prototip.Liderul proiectului este o institutie de invatamant, iar partenerul este un SRL . Pentru derularea acestui proiect partenerul are prevazute cheltuieli cu salariile si cheltuieli de logistica , de manopera , de regie .Cofinantarea SRL-ului pentru acest proiect este de 20 %.S-a primit o parte din bani si am facut urmatoarea inregistrare 5121=462 cu analitic .Pana in prezent s-au inregistrat doar cheltuilei cu salariile pe analitice distrincte , luna aceasta trebuie sa facem achizitii de materiale. va rog daca cineva a mai avut astfel de cazuri sa ma ajute cu o monografie contabila pentru partener .Va multumesc anticipat
Va rog foarte mult un raspuns :
Am urmatoarele nelamuriri:
1.tva -ul pentra achizitia de materii prime si materiale aferente acestui proiect se poate deduce ?
2.cheltuielile cu derularea acestui proiect (salarii, consum materiale etc ) sunt deductibile la calcularea impozitului pe profit sau nu ?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Am urmatoarea situatie un SRL este partenet intr-un proiect finantat din fonduri nerambursabile pentru realizarea unui prototip.Liderul proiectului este o institutie de invatamant, iar partenerul este un SRL . Pentru derularea acestui proiect partenerul are prevazute cheltuieli cu salariile si cheltuieli de logistica , de manopera , de regie .Cofinantarea SRL-ului pentru acest proiect este de 20 %.S-a primit o parte din bani si am facut urmatoarea inregistrare 5121=462 cu analitic .Pana in prezent s-au inregistrat doar cheltuilei cu salariile pe analitice distrincte , luna aceasta trebuie sa facem achizitii de materiale. va rog daca cineva a mai avut astfel de cazuri sa ma ajute cu o monografie contabila pentru partener .Va multumesc anticipat
Va rog foarte mult un raspuns :
Am urmatoarele nelamuriri:
1.tva -ul pentra achizitia de materii prime si materiale aferente acestui proiect se poate deduce ?
2.cheltuielile cu derularea acestui proiect (salarii, consum materiale etc ) sunt deductibile la calcularea impozitului pe profit sau nu ?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
In topicul:Ajutor Contabilitate I.I.
17 October 2012 - 10:36 AM
Buna ziua ,
Referitor la intreprindere individuala iti trebuie registru de incasari si plati + registrul de inventar pe care trebuie sa la inregistrezi la finantele de care apartii. De asemenea iti mai trebuie registrul unic de control pe care il cumperi de la finante .
Plata impozitului se face trimestrial pana in data de 25 a ultimei luni din trimestru ,iar suma este in functie de ce ai declarat in declaratia estimativa
Referitor la bonurile de benzina trebuie sa ai masina inregistrata pe II si daca o folosesti in totalitate pt desfasurarea de activitati economice benzina se deduce integral dar trebuie sa completezi foi de parcurs in fiecare zi .
Spre ca ti-am fost de ajutor.
Referitor la intreprindere individuala iti trebuie registru de incasari si plati + registrul de inventar pe care trebuie sa la inregistrezi la finantele de care apartii. De asemenea iti mai trebuie registrul unic de control pe care il cumperi de la finante .
Plata impozitului se face trimestrial pana in data de 25 a ultimei luni din trimestru ,iar suma este in functie de ce ai declarat in declaratia estimativa
Referitor la bonurile de benzina trebuie sa ai masina inregistrata pe II si daca o folosesti in totalitate pt desfasurarea de activitati economice benzina se deduce integral dar trebuie sa completezi foi de parcurs in fiecare zi .
Spre ca ti-am fost de ajutor.
In topicul:contracte de vanzare cu plata in rate
28 June 2012 - 09:44 AM
buna ziua ,
va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema : in baza unui contract de vanzare cumparare se vinde o hala de productie .Conform contractului contravaloarea acesteia se va plati in 4 rate , urmand ca transferul proprietatii sa se faca dupa incasarea ultimei rate. Intrebarea este daca este corect , la incasarea ratelor sa fac factura pt avans ,iar dupa incasarea ultimei rate fac factura de vanzare si le stornez pe cele de avans ?
va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema : in baza unui contract de vanzare cumparare se vinde o hala de productie .Conform contractului contravaloarea acesteia se va plati in 4 rate , urmand ca transferul proprietatii sa se faca dupa incasarea ultimei rate. Intrebarea este daca este corect , la incasarea ratelor sa fac factura pt avans ,iar dupa incasarea ultimei rate fac factura de vanzare si le stornez pe cele de avans ?
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: lenus959
- Regulament